четверг, 5 декабря 2013 г.

До уваги учителів, краєзнаців, літераторів! З ТВОРЧОЇ МАЙСТЕРНІ Юрія ДМИТРЕНКА-ОБОРОЖНОГО

Шановні читачі нашої бібліотеки!
Пропонуємо Вашій увазі унікальний бібліотечний інтернет-проект «З творчої майстерні письменика».
Ви отримаєте прямий доступ до літературної спадщини і творчого доробку нашого земляка, відомого козацького письменника і публіциста, громадського діяча, ідеолога відродження козацького народу, президента Полтавської академії козацтва,
Юрія ДМИТРЕНКА-ОБОРОЖНОГО( Дмитренка-Думича, Максима Думича).
Юрій Михайлович - перший з письменників на Полтавщині, а можливо й в Україні, який у своїй роботі замінив друкарську машинку на комп'ютер і використав побутову комп'ютерну техніку для набору і верстки книг. Тільки завдяки цьому його творчий доробок такий вагомий. Він автор кількох сотень книг та брошур, кількох тисяч опублікованих науково-публіцистичних статей і ще більшої кількості творів у електронному машинописі.

Літературний архів письменника, до якого наша бібліотека відкриє Вам доступ, надзвичайно різноманітний за тематикою. Тут можуть бути представлені твори, їх фрагменти і чернетки всіх жанрів літератури і журналістики.
У проекті історичної публіцистики «Український вузол» - зібрано Хронологію подій в Україні з 1917 по 1934 роки майже по днях, наведено тисячі документів того періоду: від царських до заборонених радянських.
Причому кожен бажаючий може брати активну участь у доповненні Хронологічної таблиці епопеї « Український вузол» новими датами і подіями відповідного періоду, вставити нові документи і навіть вводити нових дійових осіб.
У проекті «Долезлам» зібрані фрагменти, документи, матеріали до художньо-документального роману про події 1917-1921 рр. в Україні.
У проекті «Кобзарик козацького народу» вміщені гостропубліцистичні вірші.
У проекті «Відологія» вміщені переклади з відичних рунічніх літописів.
У проекті «Націологія» ідеально досліджено походження та детермінація сучасних понять «народ» і «нація».
У проекті «Родологія» аналізуються генетичні корені козацького народу та йдеться про те, як відродити козацький
родолад..
У проекті «Книга знань козацького народу» в трьох книгах зібрана публіцистика про минуле, сучасне та майбутнє козацького народу.
У проекті  Пісенні балади та думи козацького народу» подано слова та ноти» ста пісенних творів у музичній обробці Петра Скубія»
У проекті « Козакологія» зібрана проблемна публіцистика автора про минуле, сучасне і майбутнє козацького
народу»
У проекті «Самоорганізація козацького народу» вміщено проекти Законів та Універсалів, полемічні роздуми про козацькі самоетноідентифікацію, самоорганізацію, самоврядування, самоуправління та самодержавство.
У проекті « 194 запитання Верховному отаману» вміщено відповіді Юрія Дмитренка-Оборожного на запитання журналістів
У проекті Літературні твори» зібрані нововидрукувані  романи, повісті, п'єси та вірші Юрія Дмитренко-Оборожного.
У проекті « Козакологія в брошурах» зібрані зверстані вже і готові до видання брошури автора.
У проекті «Козакологія і не тільки в листівках» зверстані готові для друку листівки на різноманітну тематику.
Є ще цілий ряд проетів: «Н.І.Махно», «Отаман Григоріїв», « Діоксиновий присмак влади», «Шкільна козацька республіка», «Рій думок» та інші.
Матеріали всіх проектів можна вільно використовувати для навчання, освіти, підвищення особистісного рівня знань, у викладацькій, лекційній та пропагандистській роботі.
У проекті «Літературні зустрічі» Ви можете послухати аудіозаписи, як автор читає свої твори на зустрічах з
читачами.
Матеріали всіх проектів ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ роздрукувати в одному примірнику особисто для себе або записати на диск чи флешку в нашій бібліотеці.
ПРИМІТКА.

Категорично забороняється бездозвільне тиражування(окрім листівок) і продажа-торгівля будь-якими вміщеними у проектах матеріалами у будь якому вигляді, як в електронному, так і друкованому .

2 комментария:

  1. Дуже гарний автор! Роботи призводять до роздумів, саморозвитку. Рекомендуємо!

    ОтветитьУдалить
  2. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить