четверг, 26 марта 2015 г.

Я на планеті дерево людське моя свобода завжди при мені

Нині, коли всім нам важко, коли триває бій з ворогом зі зброєю  на фронті - і з не завжди  видимим, корупційним, - у тилу, ми звертаємося до поезії Ліни Костенко і знаходимо в них підтримку. 26 березня у територіальному центрі було проведено літературну годину «Я на планеті дерево людське моя свобода завжди при мені», присвячену 85 – річчю від дня народження княгині української поезії Л.В. Костенко.  Захід проводився з участю працівників центральної районної бібліотеки і учасників клубу «Сива ластівка». Розповідь про поетесу супроводжувалась читанням її поезій. Звучали пісні на слова Ліни Костенко «Давня пісня» і «Осінній день, осінній день,осінній…» у виконанні Ольги Богомолець. Присутні ознайомилися з книжковою виставкою «Поетична зоря Ліни Костенко». Віталій Черіжний прочитав вланий твір, присвячений Л.Костенко.

Сонет Ліні Костенко

Коли довкілля до вас нещире
А серце щемом стиска зневіра,
Коли заледве жива Країна,
Відкрийте вірші Костенко Ліни.

Мені здається шукать не варто
Рецепти правди у творах Канта
Чи ще у когось за морем синім -
Вони у віршах Костенко Ліни.

Їх мудре слово полегшить скруту,
Розігне спину слабкій людині,
Розбудить мозок,брехнею скутий,
Читайте вірши Костенко Ліни!

І наостанок найголовніше -
Вона між нами. І далі пише.
Віталій Чепіжний. смт Нові Санжари

Комментариев нет:

Отправить комментарий