Основні питання які розглядалися на семінарі:
- Організація доступу громадськості до державних, регіональних та міських електронних інформаційних ресурсів переважно соціального, правового, освітнього, культурного характеру.
- Забезпечення взаємодії громадян з органами державної влади і місцевого самоврядування за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
- Надання можливостей громадянам оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями та інструментами е-урядування.
До речі в нашому інтерне-пункті надаються такі послуги:
- Пошук:
■ нормативно-правових актів державного та місцевого рівня;
■ соціально значимої інформації (пенсійне забезпечення, соціальні пільги, пошук роботи, ін.).
- Консультування з питань пошуку публічної інформації в Інтернет
- Навчання:
■ інформаційній грамотності;
■ інструментам е-урядування;
- Інтерактивне спілкування громадян з органами влади:
■ звернення,
■ запити,
■ консультації фахівців,
■ участь у законотворчому процесі,
■ участь у прийнятті рішень на місцевому рівні.
- Сервісні послуги:
■ ксерокопіювання,
■ вивід результатів пошуку інформації на паперові та електронні носії,
- Послуги, які потребують витратних матеріалів, здійснюються на платній основі.
Вас вітає Чарівна Полісянка. Дозвольте передати вам естафету-нагороду "Вітрила МРІЙ". Попутного вам вітру.
ОтветитьУдалить